Laat uw hart spreken!

16 november 2020

Laat uw hart spreken!

Foto: SP

Beste menen, Het is vandaag precies een jaar geleden dat de getroffen ouders van de toeslagenaffaire zich, met hulp van onze Renske Leijten, organiseerden en samen opstonden. Door de Belastingdienst zijn zij onterecht beschuldigd van fraude en daardoor in de ellende terecht gekomen.

Je huis kwijt. Je baan kwijt. Je toekomst kwijt. Het is de ouders, én daarmee hun kinderen, allemaal overkomen. Voor velen van hen is de compensatie voor al dit aangedane leed nog ver weg.

Maar de kerst staat wel voor de deur. En voor veel ouders is dit een moeilijke tijd. Want kerst zou de tijd moeten zijn van gezelligheid en warmte. Een mooie kerstboom, wat lekkers op tafel, een leuk cadeautje voor de kinderen. Voor de meeste gezinnen zit dit er echter allemaal niet in. Ook dit jaar niet. En dat is afschuwelijk pijnlijk.

Hoe mooi zou het zijn als we er samen voor kunnen zorgen dat deze kinderen tóch een beetje een fijne kerst hebben? Daarom start een groep van de getroffen ouders, met onze hulp, een kerstactie. Vorig jaar hielpen we ook veel gezinnen aan een fijne kerst. Omdat nu, een jaar later, veel ouders nog steeds niet zijn geholpen starten we opnieuw een kerstactie. En daar hebben we jouw hulp bij nodig.

Help je mee door een donatie te doen? Laten we er samen voor zorgen dat deze kinderen kunnen genieten van een fijne kerst.
 Help mee en doneer! Klik op onderstaande link.

Met vriendelijke groet,

Lilian Marijnissen