HULDIGING & AFSCHEID SP MOERDIJK VOORZITTER ANNEMIEK KRIJNEN

29 oktober 2018

HULDIGING & AFSCHEID SP MOERDIJK VOORZITTER ANNEMIEK KRIJNEN

Foto: SP

Op vrijdagavond 26 oktober j.l. hield de SP-afdeling Moerdijk een receptie in restaurant Tumi’s aan de Zuidhaven in Zevenbergen voor het afscheid van voorzitter en secretaris Annemiek Krijnen. Een feestelijk afscheid wat een complete verrassing was voor Annemiek.

Voor haar 13-jarige inzet voor de afdeling Moerdijk werd Annemiek gewaardeerd met een bezoek van 2e kamer lid Renske Leijten die haar reces hiervoor onderbrak en  haar decoreerde met de zilveren tomaat-speld.

Foto: SP

Verder werd er door raadslid Bennie Blom een speciale prijs aan haar overhandigd. Namelijk de CHRIS-VERSCHUUREN-PRIJS. Deze prijs met een bedrag van 150 euro is door de afdeling in het leven geroepen om tweejaarlijks uit te reiken aan de meest sociale organisatie / persoon van de gemeente Moerdijk. Deze moet(en) wel iets op sociaal gebied hebben betekend voor de gemeente Moerdijk.

Foto: SP

Deze prijs is in het leven geroepen door SP Moerdijk en wordt toegekend en beschikbaar gesteld door SP Moerdijk

En omdat Annemiek actief is bij Amnesty International werkgroep Klundert, was deze organisatie de eerste die deze prijs mocht ontvangen.

Ook eren we met deze prijs de oprichter en eerste voorzitter van onze afdeling, Chris Verschuuren.

Uiteraard blijft Annemiek gelukkig wel actief lid!

Het was verder een gezellige en door Tumi’s goed verzorgde avond.