IN MEMORIAM

9 augustus 2018

IN MEMORIAM

Foto: SP

Op dinsdag 7 augustus is op de leeftijd van 64 jaar  ons zeer gewaardeerd SP-lid Gerard Krijnen helaas overleden.

Gerard was een man met veel liefhebberijen. Muziek nam een belangrijke plaats in zijn leven in, zowel luisteren als het zelf beoefenen ervan . Verder had hij al van jongs af aan een technische knobbel. En hij knutselde heel wat af.  Op wat latere leeftijd kwam ook zijn sociale activisme naar boven. Gerard had een scherp oog voor onrecht in de samenleving. En over misstanden in de zorg of op woningbouwgebied kon hij uitgebreid vertellen. Uitgebreid dat zeker, want hij  was  geen man van weinig woorden.

Zijn garage aan de kruising bij de Meeren stond regelmatig open en als hij daar op zijn stoeltje zat, kwamen veel buurtbewoners even een praatje maken en ook vaak om advies.

Gerard was onze professor op de achtergrond. Hij gaf ons informatie en verdiepte zich in zaken, die belangrijk waren voor onze afdeling. We zullen zijn informatie en toelichting heel erg gaan missen.

Hij was zeer betrokken bij het wel en wee van zijn naaste familieleden. Daarom wensen wij deze veel sterkte toe bij dit verlies.

Bestuur SP afdeling Moerdijk