ANTONIO HIDALGO ARAGONES, NUMMER 3 VAN SP MOERDIJK BIJ DEBAT BAKKERIJ ROLT DEUR.

19 maart 2018

SP Moerdijk

Foto: SP

De eerste reden waarom de nummer drie van SP Moerdijk bij de lijsttrekkers debat plaatsneemt is simpel. Wij geven als partij een signaal af. Wij zijn een democratische partij waar leden even zo belangrijk zijn als raadsleden. Zo houden wij onze partij transparant en zijn we de partij voor elkaar!

Er is zoveel te doen in gemeente Moerdijk dat ik maar heb gezegd praten met mensen i.p.v. over de mensen. Zorg omdat elke zomer weinig tot geen zorg wordt geleverd aan de thuiszorg. Luisteren naar jongeren, gezinnen en ouderen over hun woonwensen. Maar ik heb meer gezegd en gedaan dan dat er in BNdeStem staat. VVD wil 24 miljoen investeren in bevaarbare wateren in Zevenbergen. Ik investeer liever dat geld in o.a. zorg en betaalbare woningen. PvdA vind SP radicaal en conservatief, echter heeft PvdA een zwaai naar rechts gemaakt en in de gemeente Moerdijk de sociale werkplaats in de verkoop gezet! En dat lokale partijen onze SP standpunten over wonen, burgerparticipatie en zorg innemen geeft des te meer aan dat onze SP politiek gebaseerd op beleid voor de mensen werkt!

Stem daarom 21 maart op SP MOERDIJK, lijst 4