Wethouder pakt zaken op

16 mei 2010

Wethouder pakt zaken op

Bij de commissiebehandeling van het SP voorstel over het afvalbeleid heeft OM wethouder Punt toegezegd dat hij het op alle punten op gaat pakken. Naar aanleiding van zijn toezeggingen hebben wij gemeend ons voorstel van tafel te halen in afwachting van zijn beleid.

Ook heeft hij beloofd binnen vier weken de uitslag van de afvalenquete openbaar te maken. Daar heeft de vroegere wethouder van GroenLinks niks meer aan gedaan. Terwijl de sluitingsdatum 29 februari was moet er nu nog geteld gaan worden, dat is niet normaal meer. Het had toch al niet haar instemming dat de gemeenteraad zelf een enquete hield.
In het algemeen was er wel een meerderheid voor onze voorstellen bij de commissieleden. Sommigen vonden het nog te vroeg en een enkeling begreep er helemaal niets van. Maar daar kunnen wij niets aan doen, het voorstel was duidelijk en bevatte geen moeilijke woorden. U kunt het voorstel HIER lezen.