Vrijwilligers Tune Inn definitief weg

23 oktober 2009

Vrijwilligers Tune Inn definitief weg

Met "antwoord" van B&W

Na het gesprek met het management van Surplus op 5 oktober heeft het merendeel van de vrijwilligers besloten om te stoppen bij Tune Inn. Twee mensen zijn aangebleven om twee nieuwe mensen in te werken.

Alle bezwaren van de vrijwilligers zijn opnieuw aan het management van de sector Welzijn voorgelegd. Het antwoord daarop was alleen dat zij niet goed konden maken wat er in het verleden was gebeurd en dat zij de pijn bij de vrijwilligers niet weg konden nemen. Toch een vreemd verhaal want de vrijwilligers hebben volop momenten en mogelijkheden aangegeven waarop dat wel mogelijk was geweest.De vrijwilligers hebben vrijwel alles op tafel gelegd wat hen dwarszat, en nergens werd een goed antwoord op gegeven.

Het management heeft alleen met wat zalvende woorden blijk gegeven van enige betrokkenheid bij de vrijwilligers. Dieptepunt hierin was het niet verschijnen bij de vrijwilligersvergadering op 7 september.
Gisteren was een opeenstapeling van halve waarheden en kleine vergissinkjes vanuit het management.
Maar hun eigen falen toegeven, vergeet het maar.