VREEMDE BORDEN

30 november 2016

VREEMDE BORDEN

Foto: SP

De gemeente Moerdijk is bezig met een marketing-campagne op te zetten om meer inwoners in onze gemeente te krijgen en zo de vergrijzing wat tegen te kunnen gaan.  Vooral de werknemers op het industrieterrein Moerdijk wonen nu nog voornamelijk in omliggende steden en dorpen en niet in onze gemeente.

Dus in het licht van deze campagne blijft het vreemd om nu al voor de 2e keer in Zevenbergen de promotieborden van de gemeente Oud Beijerland tegen te komen.  Je zou echt in de verleiding kunnen komen als je werkt in Rotterdam en iedere werkdag in de file staat. Oud-Beijerland is dan de oplossing voor je file-probleem. En lijkt het meer een idee om de werkende bevolking Zevenbergen uit te krijgen dan erin.

Foto: SP

Nu snap ik ook wel dat de gemeente geen verantwoordelijkheid heeft over deze reclame-borden en misschien zou zij zelfs de kunst kunnen afkijken om soortgelijke borden op het industrieterrein weg te zetten. Daar staat wel  één heel groot bord voor promotie voor Moerdijk-Dorp. Maar de gemeente Moerdijk is natuurlijk niet alleen het dorp Moerdijk. Graag verwijs ik u daarom ook nog eens naar ons artikel op de site van 16 augustus 2015, waarbij het wonen in onze gemeente centraal staat. Dit artikel is immers ook geschreven naar aanleiding van een bord.

En als het aan de gemeente ligt,  krijgt Klundert in de toekomst calamiteitenborden. Deze moeten de bewoners waarschuwen bij onheil van het industrieterrein. Om deze borden financieel wat op te laten brengen komt er wel reclame bij. Ik vraag me hierbij af. Hoe zou dit eruit komen te zien?

RAMEN EN DEUREN MOETEN GESLOTEN ZIJN

EN KOOP  DAAROM UW NOODPAKKET BIJ ALBERT HEIJN

Tot zover weer het rondje Vreemde Borden, wordt vervolgd?

Annemiek Krijnen