SP-lid is Beste Buur van Nederland

18 december 2009

SP-lid is Beste Buur van Nederland

Ons lid Tiny Kruysbeek uit Willemstad is vandaag uitgeroepen tot Beste Buur van Nederland. Zij behoorde al tot de drie hoogste genomineerden door de Buurtlinkers maar wist tot op het laatste moment niet dat ook de vakjury haar had verkozen.

Toen zij thuis werd opgehaald en naar het Mauritshuis werd gebracht waar een flinke groep buren en bekenden haar opwachtte, werd het haar pas echt duidelijk wat er aan de hand was. Dat een hele groep vrienden en bekenden erin zijn geslaagd om dat een week lang geheim te houden mag best een hele prestatie genoemd worden.
Burgemeester Wim Denie overhandigde Tiny een reischeque voor de hele buurt namens Buurtlink, waarmee zij benoemd was tot de Beste Buur van Nederland 2009. Tiny, namens SP Moerdijk nogmaals van harte gefeliciteerd, wij zijn trots op deze unieke combinatie van Beste Buur en beste partij!

Hieronder kunt u zien hoe het vanmorgen is verlopen. Maar het mooiste vinden wij vooral het bedankje dat Tiny vanmiddag al op Buurtlink heeft geplaatst, waarbij zij al aangeeft op dat zij met de prijs vooral veel kinderen blij wil maken. Dit bedankje kunt u HIER lezen