BN DE STEM: WEBSITE SP SITE MOERDIJK HEEL ACTUEEL

31 juli 2017

BN DE STEM: WEBSITE SP SITE MOERDIJK HEEL ACTUEEL

BN de Stem, heeft alle sites van de partijen bekeken die volgend jaar meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2018.

En dat was geen onderzoek met een positief resultaat. Namelijk bijna alle partijen scoorden heel laag met actueel nieuws. Gelukkig waren wij een uitzondering hierop.

Wij vinden het al jaren heel belangrijk om de site te voorzien van goede, correcte   tekstberichten. Voornamelijk willen we aandacht besteden aan de lokale onderwerpen die voor de SP heel belangrijk zijn o.a. Wonen, Werk en Inkomen en Zorg. Voor ons is de site een goede manier om onze mening naar voor te brengen. Iets wat voor ons soms vrij moeilijk is om dit via de reguliere media te doen. Ook maken we de laatste paar jaar gebruik van facebook.

Wij zijn zeer tevreden over het groot aantal bezoekers van onze website en ook facebook wordt goed verspreid.

Verder zijn we blij dat ook het landelijk kantoor van de SP sociale media heel belangrijk vind en hier veel aandacht voor heeft. Wij kunnen daarom altijd gebruik maken van hun expertise.

Zo gaan we met een goed gevoel hierover op naar de verkiezingen van 2018.

Annemiek Krijnen, secretaris SP Moerdijk